2012. január 3., kedd

Kisfiú pulóver-Donald kacsa - Jelenlegi ára: 71 Ft


Üdvözöllek!
Ezen az aukción  egy  kisfiú  pulóverre licitálhatsz.
Mintája kopott, más hibát nem találtam rajta.
méret: 128
Családom kinőtt, megunt női, férfi és gyerekruháit töltöm fel folyamatosan!  Ezek többsége mind használt holmi (van, amit itt vettem, és már kinőttük, vagy nem lett jó), ezért folt, bolyhosodás előfordulhat! amit észreveszek, azt beleírom a termékleírásba, de emberből vagyok én is, van, h vmi elkerüli a figyelmemet! A ruhák tisztán lettek eltéve, de most egy nagy dobozban állnak, ezért mosás, vasalás rájuk fér, de ez már az új tulajdonos feladata lesz, én már nem foglalkozom vele.
Nézd meg a többi aukciómat is, postaktget spórolhatsz!!
Az aukcióban feltüntetett postaköltség tájékoztató jellegű, nem pontos. A pontos ktget, az aukció végé, csomagolás után tudom megmondani, de csomagolási, és egyéb ktget nem számolok fel!! Simán is postázom a vevő felelősségére!
Személyesen egyeztetés után Székesfehérváron a Tóvárosi lnd. ben lehet átvenni!


Jelenlegi ára: 71 Ft

Az aukció vége: 2011-12-31 20:38
. Kisfiú pulóver-Donald kacsa - Jelenlegi ára: 71 Ft

Fontos