2012. január 21., szombat

Bo-gi úszópelenka 3-as méret - Jelenlegi ára: 181 Ft !


Üdvözöllek!
Ezen az aukción  15 db úszópelenkára licitálhatsz.  
Még itt vettem, ez megmaradt! 2 db DM-es is van benne!
méret: 3; azaz kb 3-9 kg-ig (csomagolásán junior szerepel, de jóval kisebb!! )
Kérdés esetén igyekszem mihamarabb válaszolni!
Elsősorban családom kinőtt, megunt női, férfi és gyerekruháit töltöm fel folyamatosan!  Ezek többsége mind használt holmi (van, amit itt vettem, és már kinőttük, vagy nem lett jó), ezért folt, bolyhosodás előfordulhat! amit észreveszek, azt beleírom a termékleírásba, de emberből vagyok én is, van, h vmi elkerüli a figyelmemet!
Másodsorban bálából származó ruhákat árulok, ezeknek a hibáit is minden esetben jelzem! Rongyot nem teszek fel. Előforduló hibák itt lehetnek foltok, bolyhosodás, apró lyuk, varrás melletti javítani való, minta töredezettség, alakvesztés, de amit észreveszek, mindenképp jelzem!!
A ruhák egy nagy dobozban állnak, ezért mosás, vasalás rájuk fér, de ez már az új tulajdonos feladata lesz, én már nem foglalkozom vele.
Nézd meg a többi aukciómat is, postaktget spórolhatsz!!
Az aukcióban feltüntetett postaköltség tájékoztató jellegű, nem pontos. A pontos ktget, az aukció végén, csomagolás után tudom megmondani, de csomagolási, és egyéb ktget nem számolok fel!! Simán is postázom a vevő felelősségére!
Személyesen egyeztetés után Székesfehérváron a Tóvárosi lnd. ben lehet átvenni!
Kérem a nyertest emailben vegye fel velem a kapcsolatot, mert telefonon nem mindig vagyok elérhető!! köszönöm.



Jelenlegi ára: 181 Ft

Az aukció vége: 2012-01-18 15:48
. Bo-gi úszópelenka 3-as méret - Jelenlegi ára: 181 Ft

Fontos